منتديات الجوهرة في الرياضيات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات الجوهرة في الرياضيات

تعليمي - تثقيفي - ترفيهي - ديني - اجتماعي - رياضي - العاب

الرئيسيةمناسبات دينيةأحدث الصورالتسجيلدخول
نكت و ضحكات الجوهرة ***** ههههههههه Fashio10
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته......اعلاااااااااان هااااااااام....الى كل الذين يسجلون الان عضويه جديده بالمنتدى نشكركم للتسجيل والانتساب لمنتدياتنا ونتمنى لكم تصفح رائع للمنتدى ...ونحذر كل من يرد بردود غير مفهومه وبحروف عشوائية لا تدل على معانى الشكر انهم سوف يطردون من المنتدى اذا لم يلتزموا بالردود الجميلة وهذا اعلان هام للجميع ..مع تمنياتنا لكم بالتوفيق الدائم...مع تحيات ادارة منتديات الجوهرة
المواضيع الأخيرة
» منهج الرياضــــــــــــــيات للصف الأول الاعدادي كاملا *** الترم الاول ( جبر + هندسة )
نكت و ضحكات الجوهرة ***** ههههههههه Icon_minitimeالأربعاء 03 نوفمبر 2021, 3:10 am من طرف farawilafarid

» منهج الصف الثالث الاعدادي كاملا *** الترم الأول ( الجبر )
نكت و ضحكات الجوهرة ***** ههههههههه Icon_minitimeالإثنين 11 يناير 2021, 5:49 pm من طرف محمد عكاشة

» منهج الصف الثالث الاعدادي كاملا *** الترم الأول ( الهندسة )
نكت و ضحكات الجوهرة ***** ههههههههه Icon_minitimeالسبت 03 أكتوبر 2020, 8:51 pm من طرف farawilafarid

» رياضيات الصف الاول الاعدادي
نكت و ضحكات الجوهرة ***** ههههههههه Icon_minitimeالثلاثاء 09 يونيو 2020, 12:35 am من طرف moraddorgham

» حمل حصريا افضل مذكرة فى الرياضيات للصف الثالث الاعدادى الترم الثانى 2020
نكت و ضحكات الجوهرة ***** ههههههههه Icon_minitimeالثلاثاء 09 يونيو 2020, 12:34 am من طرف moraddorgham

» اسطوانة جبر و هندسة للصف الاول الاعدادى بوربوينت (رائع)
نكت و ضحكات الجوهرة ***** ههههههههه Icon_minitimeالأحد 16 فبراير 2020, 8:21 pm من طرف ekr136

» منهج الرياضــــــــــــــيات للصف الثاني الاعدادي كاملا *** الترم الاول ( جبر + هندسة )
نكت و ضحكات الجوهرة ***** ههههههههه Icon_minitimeالجمعة 11 أكتوبر 2019, 10:45 pm من طرف تامربدوى

» الوحدة الاولي للصف الثـــاني الاعدادي ( جبر ) *** الجذور التربيعية و التكعيبية + تمثيل العدد الغير نسبي علي خط الاعداد + الفترات
نكت و ضحكات الجوهرة ***** ههههههههه Icon_minitimeالأحد 22 سبتمبر 2019, 3:54 pm من طرف gamal yehia

» جميع قواعد اللغه الانجليزيه بطريقه رائعه
نكت و ضحكات الجوهرة ***** ههههههههه Icon_minitimeالأحد 28 فبراير 2016, 9:08 pm من طرف madam nadia

»  حديقة الحروف
نكت و ضحكات الجوهرة ***** ههههههههه Icon_minitimeالخميس 25 فبراير 2016, 10:06 pm من طرف مستر مختار

»  تعلم الحروف الهجائية العربية والانجليزية للحضانة
نكت و ضحكات الجوهرة ***** ههههههههه Icon_minitimeالخميس 25 فبراير 2016, 9:59 pm من طرف مستر مختار

» نغمات دينيه جميله
نكت و ضحكات الجوهرة ***** ههههههههه Icon_minitimeالأحد 28 يونيو 2015, 5:56 am من طرف محمود النجعاوى

» المصفوفات ( 4 )
نكت و ضحكات الجوهرة ***** ههههههههه Icon_minitimeالإثنين 15 يونيو 2015, 6:12 pm من طرف أبو أنسام

» المصفوفات ( 3 )
نكت و ضحكات الجوهرة ***** ههههههههه Icon_minitimeالإثنين 15 يونيو 2015, 6:10 pm من طرف أبو أنسام

» براءة الأطفال
نكت و ضحكات الجوهرة ***** ههههههههه Icon_minitimeالأربعاء 08 أبريل 2015, 6:11 pm من طرف a_s1966

» مذكرة رائعة انجليزى خامسة ابتدائى ترم ثانى
نكت و ضحكات الجوهرة ***** ههههههههه Icon_minitimeالأربعاء 04 فبراير 2015, 10:07 pm من طرف Almist

» تنصيف قطعة مستقيمة من الداخل و الخارج
نكت و ضحكات الجوهرة ***** ههههههههه Icon_minitimeالسبت 24 يناير 2015, 7:00 pm من طرف محمدالطيار

» ملخص طرق حساب الميل
نكت و ضحكات الجوهرة ***** ههههههههه Icon_minitimeالجمعة 23 يناير 2015, 4:02 pm من طرف محمدالطيار

» مذكرة انجليزى ثالثة ابتدائى ترم ثاني
نكت و ضحكات الجوهرة ***** ههههههههه Icon_minitimeالأحد 11 يناير 2015, 9:45 pm من طرف محمد وفقى

» مذكرة انجليزى رائعة ثانية ابتدائى ترم ثانى
نكت و ضحكات الجوهرة ***** ههههههههه Icon_minitimeالأحد 11 يناير 2015, 9:40 pm من طرف محمد وفقى

أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
لا يوجد مستخدم
مواقيت الصلاة حسب التوقيت المحلي لمدينتي
انت الزائر رقم .....

نكت و ضحكات الجوهرة ***** ههههههههه

كاتب الموضوعرسالة
mmm15967
مدير الموقع
مدير الموقع
mmm15967

مصر

المدينة : سوهاج
نكت و ضحكات الجوهرة ***** ههههههههه 110
الموقع الموقع : https://algawhara-egy.ahlamontada.com
العمل العمل : معلم أول أ / رياضيات
تعاليق تعاليق : لا اله الا الله محمد رسول الله

نكت و ضحكات الجوهرة ***** ههههههههه Recove11

بطاقة الشخصية
الورد: 1

نكت و ضحكات الجوهرة ***** ههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: نكت و ضحكات الجوهرة ***** ههههههههه   نكت و ضحكات الجوهرة ***** ههههههههه Icon_minitimeالأحد 27 مارس 2011, 9:10 am

الجزء الاول

•مره واحد مستعبط اتجوز وحده مستعبطه… خلفو عيال مستهبله… استعبط الاب وعمل نفسه ميت..استهبلو العيالودفنوه.

•مره جماعه مساطيل قاعدين فى خيمه ليها بابين بيحششوا وكانوا عايزين كبريت راحوا بعتوا واحد ( مسطول طبعا ) يجبلهم كبريت راح خارج من الباب ودخلهم من الباب التانى وسالهم: الاقى معاكم كبريت . قالولوا تعال اقعد احنا لسه باعتين واحد يجيب لما يجى ابقى خد منه

•مره مدرس بيسأل الطلبه بتعملو ايه لما بتروحو…؟واحد قال انا بروح اتفرج على التليفزيون وانزل لاحمد بتاع الحشيش…والثانى قاله انا يروح العب كوره واروح لاحمد بتاع الحشيش… والثالث قاله انا بروح اصلى وافرأ قرأن واذاكر… فا المدرس فرح اوى وخده بالحضن وسأله انت اسمك ايه؟ قاله انا احمد بتاع الحشيش

•احدة رايحة تشترى بغبغان الراجل قالها دا بغبغان جامد ترفعى رجليه اليمين يقولل اغنية لتامر حسني ترفعى رجليه الشمال يغنى لعمرو دياب قالتله ولو رفعت رجليه الاتنين هيعمل ايه رد الغبغان وقال هقع ياروح امك
مره واحد لقي المصباح بتاع علاء الدين راح فركه فطلعله عفريت قله انت ليك طلب واحد تطلب ايه قاله نفسي في طريق يكون بين مصر والقمر قاله ده مستحيل اطلب حاجه تانيه غير دي قاله نفسي حسني مبارك يسيب الحكم قاله الطريق يبقي رايح جاي ولا رايح بس !

•مرة توك توك دخل محطة البنزين يمول ف لاقى مقطورة بتمول 200 لتر وميكروباص بيمول 50 لتر بص للراجل بكسوف وقاله امبوو ..

•واحد اهبل شاف امه مولعه قالها منوره ياحاجه

•مره واحد صعيدى كان عايز يسافر فرنساولا يستطيع تحدث اللغه الفرنسيه فذهب لصديقه وقال له انا عايز اسافر فرنسا ولا استطيع تحدث الفرنسيه فقال صديق الصعيدى الفرنسيه سهلة جدًا وقال له كل ما تقول كلمه اضف عليها(و) فذهب الصعيدى فرنسا ودخل مطعم وقال للجرسون اريدو واحدو رزو وواحدو لحمو فقال الجارسون (باردو) فقال له الصعيدى لأ (سخنو ) .

•مرة واحد صعيدى بيتعرف على واحدة اجنبية فبيقولها انتى منين قالتلوا وات “what”قالها اجدع ناس الوتاوتة دول

•حسني مبارك بيسال عمر سليمان انا احسن ولا عبد الناصر قالة انت طبعا يا ريس عبد الناصر بيخاف من امريكا انت لا -- سالة تانى انا ولا السادات قالة انت طبعا ياريس *السادات بيخاف من سوريا انت لا -- سالة تانى انا ولا عمر بن الخطاب قالة انت طبعا يا ريس *عمر بن الخطاب بيخاف من ربنا انت لا

•جمال عبد الناصر والسادات جم لمبارك بيقولولوا اية اللي حصلك منصة ولي سم قلهم لاااااااااااااا فيس بوك

•مره واحد صعيدى عمل 2 ايميل واحد دوت كوم للشتاء وواحد نص كوم للصيف

و البقية تأأأأأأأأأأأأأأأأأأتي
انتظرونا
http://www.elgawhara.blogspot.com

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الآن على منتديات الجوهرة :: ألبوم||محبــوبـــي || للفنان:: عبد العزيز عبد الغني
» عايزه ارفع ملف فيديو
» و رتل القرآن ترتيلا *** قراءة مباشرة من مصحف الجوهرة *** بمناسبة العيــــد ** كل عام و انتم بخير
» عاااجل لكل اعضاء منتديات الجوهرة رحلة لكل الاعضاء واشتراكها بسيط جدا يلا ادخل وسجل اسمك واعرف اماكن الرحلة